لیست حقوق و دستمزد در اکسل

⓿دانلودجزوه.مقاله.پروژه.کارآموزی⓿


وقتی در جستجوی خودت باشی ، خداوند را در کنارت احساس می کنی


لیست حقوق و دستمزد در اکسل

لیست حقوق و دستمزد در اکسل

 

لیست حقوق و دستمزد در اکسل پیشرفته

اکسل پیشرفته ، لیست حقوق و دستمزد

با روش ثبت آسان ( ماکرو )

کافی ست اطلاعات کارکرد ( ورود و خروج ) پرسنل را وارد کرده ، سپس بر اساس اطلاعات ماهانه ، لیست حقوق یا فیش حقوق پرسنل را پرینت بگیرید .

خصوصیات فایل :

  • 1. ثبت و حذف سمت جدید
  • 2. ثبت و حذف محل خدمت جدید
  • 3. ثبت و حذف پرسنل جدید و تاریخ استخدام ، جنسیت و ... پرسنل
  • 4. ثبت و حذف اطلاعات مالی پرسنل ( حقوق پایه ، هزینه غذا ، بن کارگری و ... )
  • 5. ثبت و حذف اطلاعات ماهانه پرسنل ( مساعده ، جاری کارکنان ، کارانه و ... )
  • 6. قسمت اطلاعات پایه که نام شرکت ، ماه و سال گزارش و ضرائب محاسبه اضافه و کسر کار و ... را مشخص می نمائید . پُر کردن این عناوین جهت ارائه گزارش الزامی است.
  • 7. اطلاعات کارکرد پرسنل شامل دو قسمت : الف) اطلاعات اولیه ب) اطلاعات روزانه
  • الف) قسمت اطلاعات اولیه جهت ورود روز تعطیلی و ساعات ورود و خروج هر پرسنل به تفکیک می باشد .
  • ب) در قسمت اطلاعات روزانه شما می توانید برای تعداد 50 پرسنل ساعت ورود و خروج به صورت جداگانه وارد کرده تا در قسمت گزارش ، لیست حقوق و دستمزد را بر اساس اطلاعات ورودی و تجزیه و تحلیل و محاسبه که فایل انجام می دهد ، مشاهده نمائید . محاسبه اضافه کار و کسر کار و همچنین مانده مرخصی در صورت ورود دستی مانده ماه قبل ، به صورت خودکار انجام می گیرد .
  • 8. آخرین قسمت این فایل ، شامل گزارش فیش حقوق و لیست حقوق می باشد . در هر دو قسمت شما می توانید امضاء کنندگان فیش حقوقی را مشخص کرده و عنوان مورد نظر را در خانه های تعیین شده وارد نمائید .
 

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نظرات:



اخرین مطالب