وقتی در جستجوی خودت باشی ، خداوند را در کنارت احساس می کنی |
- نویسنده:ziba
- تاریخ:برچسب:مقاله درباره بازاریابی در ایران , بازاریابی در ایران,بازاریابی, تئوريهاي اقتصادي,عدم كارايي بازاريابي,,
- عنوان موضوع: <-CategoryName->
مقاله درباره بازاریابی در ایران
مقاله درباره بازاریابی در ایران
چکیده: براساس برخي از تئوريهاي اقتصادي، كارايي بازاريابي صرفاً وابسته به طبيعت رقابت در بازار ميباشد. هرچه رقابت بيشتر بر بازار حكمفرما باشد كارايي بيشتر خواهد بود. اين امر از يك طرف، رضايت خاطر مصرف كنندگان و از طرف ديگر، كاهش هزينهها و ضايعات بازاريابي را در پي خواهد داشت. با توجه بهاين مطالب شريواستاوا و رانادهير(Shrivastavaand Ranadhir 1995) سه نوع عدم كارايي بازاريابي شامل عدم كارايي فني (Technical Inefficiency)، عدم كارايي قيمتي (Price Inefficiency) و عدم كارايي كل (Overall Inefficiency) را معرفي نمودند...
مقاله ای کاملا مناسب جهت ارائه دانشجویی
...
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 37
برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید
نظرات شما عزیزان: